Батькам

Перелік документів для прийому дітей до дошкільних навчальних закладів .

Пам’ятка 

Прийом дітей до дошкільних навчальних закладів здійснюють на підставі таких документів :

  • заява батьків або осіб, які їх замінюють;
  • медична довідка про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад ;
  • довідка дільничого лікаря про епідеміологічне оточення;свідоцтво про народження дитини (ксерокопія)

Примітка

Складено відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003р. №305 .

 

Рішення про затвердження розміру плати за харчування в закладах дошкільної освіти 

Untitled.FR12

Порадник для батьків щодо трудового виховання дітей:

–      залучати дитину до трудових справ сім’ї якомога раніше;

–      за дитиною старшого дошкільного віку закріпити постійні обов’язки, за виконання яких вона має бути відповідальною;

–      не допускати відхилень від встановлених дорослим, вимог, щоб не давати дитині при-воду до ухиляння від своїх обов’язків;

–      не карати дитину працею: праця має приносити радість та задоволення; учити дитину працювати, прищеплюючи їй елементарні навички культури трудової діяльності

–      раціональні прийоми праці, правильне використання знарядь праці, планування та завершення трудового процесу;

–      не давати дитині непосильних доручень, але доручати роботу з достатнім навантаженням;

–      не підганяти дитину, чекати, поки вона закінчить роботу сама;

–      завжди дякувати дитині за допомогу чи старанно виконане доручення;

–      не забувати хвалити дитину за ту роботу, яка вимагала від неї особливих зусиль.

Як виховати в дитині дбайливість, бережливе ставлення до речей?

Навчаючи малят діям з предметами, поясніть, що іграшки, посібники, речі тоді лише слугують довго, якщо з ними поводяться акуратно: «Кубики після гри складаються у коробок, інакше картинки на них затруться, відклеяться і ними не можна буде гратися». Покажіть: «Ось так їх вкладають – рівненькими рядочками, щільно прикладаючи один до одного. Бачиш, тепер кришка коробка вільно закривається, і він залишиться цілим, а кубики не розгубляться».

Допомагаючи дитині роздягатися, поясніть: «Речі складають акуратно, ось так: спочатку капці – їх постав біля ліжка, потім сорочку, колготи. Усе це акуратно повісь на стільчик. Тобі зручно буде одягатися вранці, бо все вже напоготові, ніщо не зімнеться, бери та одягай!» Якщо дитина розуміє мету своїх дій, вона швидше засвоює вимоги, у неї легше формуються навички охайності.

Як навчити дітей розповідати

Багато дітей не можуть чітко і правильно сформулювати свою думку, описати подію, висловити свої емоції. Тому важливо з раннього віку розвивати зв’язне мовлення дитини — спонукати її спілкуватися, розповідати про побачене, ділитися своїми враженнями.

Педагоги та психологи пропонують такі поради щодо того, як навчити дітей розповідати:

•        Долучайте дитину до розповідання казки. Проговорюйте речення не до кінця і дайте дитині змогу закінчити думку, доповнивши речення одним чи кількома словами.

•        Розпочинайте переказування із невеликих за обсягом текстів із простим сюжетом, наприклад, казок.

•        Допомагайте дитині розповідати, ставлячи уточнювальні запитання.

•        Не квапте дитину, дайте їй змогу подумати, що вона хоче сказати, пригадати й відтак висловитися.

•        Переглядайте разом мультфільми, відвідуйте лялькові вистави. Після перегляду обговорюйте сюжет, пропонуйте дитині описати персонажів — їхню зовнішність, характер. Навчайте дитину виражати свої емоції, а для цього розповідайте їй про власні враження від перегляду.

•        Використовуйте для мовленнєвої роботи з дитиною сюжетні картини до відомих їй літературних творів. Спочатку разом обговорюйте картину, а відтак попросіть дитину самостійно розповісти про те, що на ній зображено, чи про окремий її фрагмент. Ефективним методом розвитку зв’язного мовлення є розповідання за серіями сюжетних картин на основі літературних творів (методика Алли Богуш, Наталії Гавриш).

•        Навчайте дитину вигадувати сюжетні розповіді, наприклад, про іграшки, персонажів відомих казок, мультфільмів тощо.

•        Нагадуйте дитині про певні події з її досвіду та пропонуйте розповісти про них.

•        Стежте, щоб дитина говорила повними поширеними реченнями, і відповідно висловлюйтеся самі. Адже діти копіюють мовлення дорослих.

Батьківські збори в ЗДО №3

Батьківські збори є традиційною формою взаємодії педагогічного колективу із сім’ями вихованців.

Протягом двох тижнів травня в дошкільному закладі проводилися підсумкові збори в усіх вікових групах, на яких вихователі звітували про досягнення дітей, виконання державних стандартів дошкільної освіти, підбиття підсумків довготривалих проектів.

Форми проведення були найрізноманітніші: дискусія, ділова гра, педагогічний міст тощо, основним методом проведення був полілог.

На початку зборів вихователі організували батьків, створили доброзичливу атмосферу, повідомили тему і мотивували на спільне розв’язання проблем.

В основній частині зборів діти продемонстрували свої досягнення, показали, що вони вміють і знають, а батьки побачили, як їхня дитина спілкується з педагогами, з однолітками, відчули результати спільної роботи.

Наприкінці зборів учасники обговорили організаційні питання, пов’язані з безпекою життєдіяльності дітей під час літнього оздоровчого періоду.

Педагоги підходять до проведення батьківських зборів не формально, а творчо, тому батьки стають нашими однодумцями і допомагають зробити життя дітей у дошкільному закладі яскравішим, різноманітнішим, цікавішим і радіснішим

Міжнародний день сім’ї

у Чаплинському закладі дошкільної освіти №3

«Струмочок»

 

У народі кажуть «Без сім’ї немає щастя  на Землі». Який глибокий зміст закладений у цьому вислові! Хіба можна уявити своє життя без маминої турботи, татової підтримки, братової допомоги чи бабусиної ласки? За даними соціологів 70% українців вважають сім’ю найбільшою цінністю в житті.

Напередодні свята у дошкільному закладі був проведений Тиждень родинності «Тепло батьківського дому», під час якого залучали батьків до процесу розвитку дитини через різні форми спілкування, співпраці та підготували цілу низку заходів.

Для батьків майбутніх першокласників організували, в цей день, педагогічний міст між педагогами ЗДО, батьками, вчителями. Обговорили питання готовності дітей до шкільного навчання та роль сім’ї в освітньому процесі.

Вихователі всіх перед шкільних груп разом з батьками знайомили дітей кожної родини з її родоводом, представили його у вигляді дерева, квітки. В середніх групах «Білочка» (вихователі Вихристюк Н.М., Єлькіна Н.Г.), «Оленка» (Буганова М.Л.), «Віночок» (Мельничук Н.І, Дрозд К.В.) діти та дорослі підготували цікаві розповіді про власну родину «Золоті руки. Професії моїх батьків», «Мої обов’язки в сім’ї», «Мамина колискова», оформили виставки-презентації «Гарна родина – щаслива родина», «Щасливі миті родини», провели конкурс малюнків на асфальті «Моя щаслива сім’я», а ще подарували рідним виготовлені власними руками сувеніри.

На поетичному нон-стопі «Родина є у кожного» і малята, і дорослі читали вірші Г. Демченко «Моя матуся», С. Жупана «Мамині руки», Л. Компанієць «Працьовита в нас сім’я», «Татова порада»,  І. Кульської «Про брата», розучували прислів’я, приказки, присвячені сім’ї. Під час музичних занять (музичний керівник В. Фурман) радісно співали пісні «Тато вміє», «Василечки», «Подяка родині», «Мудра голова».

Батьки груп «Барвінок» (вихователі Костьян Л.В., Малініна А.Л.), «Дзвіночок» (вихователі Малюк Н.Ф., Козуб О.Д.) взяли участь у трудовій акції «Пофарбуємо майданчик».

Із сім’ї починається життя людини, тут відбувається формування її як громадянина. Сімейні цінності і традиції у кожній сім’ї свої, але завжди сповнені любов’ю, турботою, взаєморозумінням, підтримкою, щирістю та довірою.

Щоб малеча була здоровою

Природа від народження і на довгі роки життя нагороджує людину найдорожчим скарбом – здоров’ям. Здоров’я дітей – одне з основних джерел щастя, радості і повноцінного життя батьків, педагогів, суспільства загалом. Щоб людина мала змогу піклуватися про своє здоров’я, про розвиток, вона повинна свідомо ставитися до життя як найважливішого дарунку природи. Тому формування здорового способу життя,  щоб ґрунтовні знання, уміння та навички переходили у звичні, необхідні потреби, починаємо з раннього віку. В закладі дошкільної освіти № 3 «Струмочок» розпочався оздоровчий період.

Літо є найбільш сприятливим періодом для укріплення здоров’я, загартування та всебічного розвитку дітей. Для забезпечення успішного літнього відпочинку та оздоровлення дітей в умовах дошкільного закладу сплановано і затверджено План фізкультурно – оздоровчих, профілактично – оздоровчих заходів; заходів по профілактиці харчових отруєнь та зміцненню дитячого організму.

З дітьми усіх вікових груп вихователі, медична сестра Карсонова А.О., інструктор з фізкультури Прасол О. проводять повітряні, сонячні, водні процедури; різні види масажу; ходьбу босоніж, по сольовій доріжці; дихальну, ранкову гімнастику; гімнастику для очей та пробудження; піші переходи, туристичні походи, цільові прогулянки в природу; спортивні розваги та музичні дозвілля; Дні здоров’я, харчування дітей збагачене свіжими фруктами, овочами; організоване максимальне перебування дітей на свіжому повітрі. Все це забезпечує позитивний вплив на стан здоров’я дошкільників.

З батьками здобувачів освіти ведеться просвітницька робота. З цією метою в батьківських куточках поповнено і оновлено матеріали на теми «Поради лікаря Нехворійка», «Рекомендації для дбайливих батьків», «Загартування дітей влітку» тощо. Постійно випускається санітарний бюлетень «Профілактика харчових отруєнь», «Перша медична допомога», «Одягайтесь по сезону».

«Турбота про здоров’я – це найголовніша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра у свої сили», – писав великий педагог В.О. Сухомлинський. Ці слова є пріоритетними в роботі педагогів нашого закладу.

План заходів профілакатики гострих респіраторних вірусних інфекцій, грипу та кору

Подобається