Новини

У взаємодії зі школою

11.04.2019р. вихователі старших груп запросили Дишловенко Л.В. та Спірідонову Ю.В., вчителів початкової школи ОЗНВК «Школа-гімназія» відвідати відкриті підсумкові інтегровані заняття «Веселі, розумні, кмітливі, здорові, усі, як один, до школи готові!». Учителі ближче познайомились із майбутніми першокласниками, а вихователі продемонстрували використання ігрових методів і прийомів, форм організації діяльності дітей, системи роботи з розвитку мовлення, формування пізнавальних процесів, соціалізації дитини.

День родини в «Колобочку»

04.04. вихователь першої молодшої групи «Колобок» Чередніченко О.А. провела родинне свято «Ви – з нами! Ми – з вами! І всі ми разом!», яке сприяє налагодженню позитивного психологічного мікроклімату в групі, дає змогу згуртувати батьків, урізноманітнити взаємодію з ними.

Готуючись до свята батьки – самі обирали форму представлення своєї дитини: готували словесні портрети, візитки, вірші, відео презентації.

Малята разом з мамами, виконували таночки, водили хоровод. А ще залучали до свята вихованців старших груп, які привітали батьків виразними віршами та танцювальною композицією «Ангел і мама».

Директор Пугач В.О. вручила малюкам медалі, які підтвердили їх приналежність до великої і дружньої родини «Струмочка».

 

Казка стукає у двері

25.03-29.03.2019р. педагогічні працівники закладу дошкільної освіти провели Тиждень казки «Казка стукає у двері». Протягом тижня малята інсценізували, драматизували казки, обговорювали вчинки героїв, відповідали на запитання про їхні характери, використовували різні види театрів. На заняттях з образотворчого мистецтва пофантазували, самостійно вигадували образи та цікаві сюжети.

Казка є тією «чарівною паличкою», яка заохочує дітей вчитися правильно говорити, розвивати творчу уяву, мислення, зв’язне мовлення.

Погортайте світлини – подивіться, як ми провели тематичний тиждень.

Навчаємо педагогів гратися з дітьми

Гра – провідний вид діяльності дошкільника. Проте останнім часом науковці та практики звертають увагу на те, що з життя дітей дошкільного віку зникає ігрова діяльність. Тематика та кількість ігор зменшилась, зміст збіднів, скоротилася тривалість.

Вихователі організовують гру дітей за аналогією традиційних навчальних занять, часто застарілого  та нецікавого дітям змісту. А для дошкільників гра – це і навчання, і праця, і спосіб пізнання навколишнього світу, суспільних взаємин.

Тема питання ігрової діяльності дуже актуальна. Тож вирішили обговорити його на засіданні школи педагогічної майстерності «Успішний педагог – успішна дитина», працюючи над темою «Гра як джерело розвитку дітей дошкільного віку».

Для висвітлення цієї проблеми ми обрали ділову (навчально-пізнавальну) гру «Її величність – Дитяча гра».

28 педагогічних працівників середніх та старших груп закладів дошкільної освіти Чаплинської селищної ради, виробили правила гри, підвищували рівень професійної компетенції щодо вимог освітньої лінії «Гра дитини» Базового компоненту дошкільної освіти, працювали в трьох командах «Грайлики», «Веселики», «Ігроленд». Помічено, що педагоги, які вміють грати, успішно досягають очікуваних результатів освітньої роботи з дітьми.

Для актуалізації знань, що означає гра для кожного педагога, скористалися творчими листами «Гра для мене – це …». Їх підготували вихователі, заздалегідь, як домашнє завдання, а також ознайомились з висловами відомих людей про значення гри у житті дитини у дайджесті «Цитати мудрих». Виявити досвід та перевірити рівень знань присутніх допомогло бліц-опитування «Хто відповість найшвидше?».

Максимально розкритися, проявити творчість, самостійність, здатність до самореалізації, формування рольових взаємин з однолітками дитині дає змогу лише самодіяльна сюжетно-рольова гра. І дорослі мають навчитися правильно, непомітно для дітей, ненав’язливо регулювати таку гру. І тоді вдаємось до теорії, бо народна мудрість гласить: «Практика без теорії, що вітрильник без парусу».

Під час інтерактивної вправи «Інформаційна хвилинка» виступи практичного психолога О. Зеленої «Роль гри у житті дитини» та вихователів Л. Степаненко, М. Сизової, О. Маскаль «Сюжетно-рольова гра – провідна діяльність дошкільника» оптимізували шляхи пізнання ігрової діяльності вихователями. Узагальнили методи і прийоми керівництва сюжетно-рольовою грою, визначили вік дітей під час вправи «Рівні спілкування вихователів з дітьми», цікаво розіграли сюжети творчих ігор «На прийомі у лікаря», «Супермаркет», «Кафе «Ягідка»».

Учасники засідання проаналізували роль вихователя в ігровій діяльності та назвали низку чинників, які заважають сповна реалізувати розвиток ігрових умінь і навичок дітей під час виконання вправи «Кваліфікована допомога». Логічним продовженням педагогічних міркувань на цю тему стало запитання, якими рисами має володіти вихователь, аби діти хотіли бачити його своїм партнером у грі. Всі отримали відповідь під час «Мозкового штурму».

Відвідавши «Довідкове бюро», вихователі класифікували ігри, добирали до них визначення та познайомилися з методикою проведення геокешингу, ігор-подорожей, квестів, гри-стратегії, розробили «Модель ігрової компетенції дошкільників старшої групи».

Члени театрального гуртка «Маленькі казкарики», старшої групи «Віночок» (вихователі К. Дрозд, Н. Мельничук) запросили гостей до інсценізації української казки «Рукавичка» на новий лад, подарували присутнім море позитивних вражень та емоцій. А вихователі закладу дошкільної освіти №3 «Струмочок» запропонували виставку-презентацію «Дитячий театр своїми руками». Всі були у захваті від розмаїття різновидів театрів, які використовують у роботі з дітьми наші педагоги.

Під час виконання вправи «Валіза, м’ясорубка, кошик» педагоги показали, що вміють володіти прийомами адекватної рефлексії своїх індивідуальних особливостей та професійних можливостей, створити власний план з їх вдосконалення.

Експерти – спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту О. Жалобата, директор ЗДО №3 В. Пугач, вихователь-методист ЗДО №1 Л. Коренюк оцінили вклад кожної команди і особисту участь вихователів у обговоренні даної проблеми.

Вкраплення ігрових прийомів у сценарії ділової гри з педагогами стимулює бажання вихователів застосовувати ігровий підхід і під час організації освітнього процесу з дітьми. До того ж в умовах рольової гри, максимально наближених до щоденної взаємодії з дошкільниками, педагоги набувають навичок розв’язування проблемних ситуацій, а також досвіду ігрової комунікації з дітьми.

Педагог, який працює з дошкільниками, закінчується тоді, коли він втрачає вміння гратися. Вихователі, які грають з дітьми – виграють і в особистісному і в професійному сенсі!

Наша перемога

22 березня 2019 року відбувся конкурс професійної майстерності  «Вихователь року – 2019» для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Чаплинської селищної ради.

Вихователі п’яти закладів дошкільної освіти розкривали свій творчий потенціал, прагнули до самореалізації, поширювали педагогічний досвід в номінаціях:

  • створення та поповнення матеріалами власного блогу;
  • презентація своєї роботи;
  • майстер-клас для педагогів («Образотворча діяльність», 4-й рік життя);
  • проведення відкритого заняття (освітня лінія «Мовлення дитини», 6-й рік життя).

Мельничук Наталія Іванівна, вихователь старшої групи «Віночок», посіла I місце в організованому конкурсі.

Вітаємо з перемогою!

 

04.03-07.03.2019

Педагогічні працівники провели у восьми вікових групах музично-театралізовані дійства «Ой, як добре з нею, мамою моєю!» та «У кожної людини на Землі є свій ангел …мама». Малята виражали свою повагу і шану до найрідніших людей (матусь, бабусь, сестричок, вихователів) через виразні вірші, дзвінкоголосі пісні, запальні таночки. Активну участь взяли матусі, бабусі у проведенні ігор, у співах пісень, розігруванні етюдів. Святкові дійства вдалися на славу, подарували присутнім гостям, а головне дітям, море позитивних емоцій.

Переконайтесь самі, поглянувши на ці світлини!

Педагоги радяться

28 лютого проведи педагогічну раду на тему «Мовленнєва робота з дошкільниками: шляхи оптимізації» Сучасні підходи до мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку розкрила в своїй розповіді директор ЗДО Пугач В.О. Вихователі обговорили цю проблему, накреслили шляхи оптимізації.

Педагогічні працівники презентували досвід своєї роботи:

  • Чередніченко О.А. «Активізація мовленнєвого розвитку дітей раннього віку у співпраці з батьками»;
  • Малюк Н.Ф. «Казка в системі мовленнєвого розвитку дошкільників»;
  • Мельничук Н.І. «Роль фольклору у формуванні зв’язного мовлення старших дошкільників»;
  • Полякова Л.М. «Методи та прийоми спільної роботи логопеда та вихователів з формування зв’язного мовлення дошкільників».

Директор Пугач В.О. ознайомила членів педагогічної ради з наказом про результати тематичного вивчення.

Педагогів зацікавила презентація виставки навчальних посібників та ігрових атрибутів «Грай, виховуй, розвивай!» виготовлених власноруч.

Презентація (2)

Тиждень рідної мови

18-22 лютого вихователі перед шкільних груп (других молодших, середніх, старших) провели тематичний тиждень української мови «Наша мова солов’їна».

Протягом тижня малеча дізналась про значення мови в житті людини; знайомилася з малими формами народного фольклору; брала участь у конкурсах віршів «Хай лунає рідне слово!» та в захопливих літературних вікторинах «Впізнай казку».

На заняттях з образотворчого мистецтва з вихователями , вдома разом з батьками діти пофантазували і влаштували виставку творчих робіт «Україна очима дітей», «Україна – моя Батьківщина».

Для батьків педагоги оформили інформаційні матеріали (ширми, буклети, рекомендації) «Як навчити дітей розповідати», «Що читати дітям» тощо.

Ми відкриває дошкільнятам скарбницю рідної мови не лише протягом тематичного тижня, а й повсякчас.

 

До джерел народних

15 лютого вихователі восьми вікових груп провели тематичні заняття «Як Зима  з Весною зустрічаються». Малята дізналися новини про святкування цього свята, читали вірші, співали пісні про Весну і Зиму, змагалися в іграх, фантазували на заняттях образотворчого мистецтва.

Закінчувалися заняття народним звичаєм закликання Весни випеченими з тіста жайворонками. Люди вірили, що ці птахи на своїх крилах несуть золоті ключі, які зиму замикають, а весну відмикають.

 

07.02-14.02.2019

Підвищуємо професійну майстерність

Відкриті перегляди занять сприяють збагаченню і набуттю практичного професійного досвіду. З цією метою у закладі дошкільної освіти №3 провели такі методичні заходи.

Полякова Л.М., логопед, запропонувала вихователям для перегляду корекційне заняття «Подорож до зимового лісу» з використанням логоритміки. Вихователі Чередніченко О.А. (перша молодша група), Малюк Н.Ф. (середня група) на інтегрованих заняттях продемонстрували колегам свою майстерність, спонукали їх до пошуків, стимулювали активну творчість, підвищення відповідальності до результатів навчання й виховання дошкільників.

07.02.2019

Прасол С.Б., вихователь-методист, Зелена О.В., практичний психолог підготували презентацію досвіду роботи закладу дошкільної освіти і початкової школи ОЗНВК «Школа-гімназія» та прийняли участь у вебінарі методичного об’єднання вчителів початкових класів з теми «Сучасний урок. Наступність дошкільної та початкової освіти»

Презентація.Сучасний урок. Наступність дошкільної та початкової освіти

Наші перемоги

Серед закладів дошкільної, позашкільної та загальної середньої освіти у листопаді 2018 року проводився Інтернет-фестиваль на кращу організацію виховної роботи національно-патріотичного напрямку.

За підсумками проведення Інтернет-фестивалю заклад дошкільної освіти №3 «Струмочок» посів I місце, серед дошкільних закладів Чаплинської селищної ради.

З метою розбудови єдиного освітнього простору закладів освіти Чаплинської селищної ради, підготовки педагогів до ефективної реалізації освітніх програм з використанням інформаційних освітніх технологій, підвищення рівня інформаційної культури учасників освітнього процесу, проведено конкурс електронних порт фоліо педагогічних працівників закладів дошкільної освіти «Сходинки майстерності педагога».

Дрозд Катерина Вікторівна, вихователь старшої групи «Віночок», посіла перше місце.

29.01-31.01.2019

Народні ігри – молодцям забави і роздолля

Під такою назвою три дні поспіль пройшли в закладі дошкільної освіти музично-спортивні розваги.

Вихователі других молодших, середніх та старших  груп знайомили дітей з походженням народних ігор, про те, як у неї грали в давнину, з атрибутами гри та її дійовими особами. Перед іграми використовували заклички, загадки, примовки, зговірки для розподілу на команди. Малят розважали казкові герої Котигоришко, Гном – грайлик, Дідусь та Бабуся, Тітонька Дарина, Курочка ряба, Веселий Сніговик вітав зимових іменинників з днем народження. Розваги супроводжувалися віршами, піснями. Оченята малечі світилися радістю, добром і теплом.

Могутній здобуток народу у справі виховання дошкільників широко використовується нашими педагогами в освітньому процесі, залучаючи дітей до витоків національної культури та духовності.

23.01.2019

Заклад дошкільної освіти тісно співпрацює з ОЗ НВК «Школа-гімназія» з метою забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти. Вихователі старших груп відвідали уроки математики та читання в перших класах ОЗ НВК «Школа-гімназія», обговорили методи, прийоми розвитку виховання і навчання старших дошкільників у ЗДО та ознайомились з технологіями навчання, що використовуються в першому класі початкової школи.

08.01.2019

Сьогодні педагоги закладу влаштували дітям незаплановане свято-розваги-День снігу.

Вихователі розповіли дітям, що таке сніг, чим він відрізняється від льоду, закріпили його властивості, провели невеликі досліди, супроводжуючи розповіді відео «Як утворюються сніжинки».

Діти із задоволенням читали вірші про зиму, про зимові явища, відгадували загадки, вивчали і пояснювали приказки та прислів’я, співали пісні. На заняттях образотворчої діяльності вирізали, виліплювали сніжинки, малювали зимові пейзажі. Старші дошкільники обговорили зимові полотна художників, ліпили сніговиків та звірят.

А звичайна прогулянка зимовим днем стала особливою і запам’ятається дітям надовго. Вона була наповнена цікавими іграми, спостереженнями, пізнавальними завданнями, трудовою діяльністю, катанням на санчатах та іграми в сніжки. Особливу увагу дорослі приділили безпеці та правильній поведінці дітей під час  «сніжних заходів».

 

Знов ялиночка прийшла

Новий рік – це таємниче, загадкове, радісне, улюблене з дитинства, сповнене несподіваних сюрпризів свято. Його з нетерпінням очікують і маленькі діти, і дорослі.

Музична зала «Струмочка», напередодні свята, перетворилася в дивний новорічний Палац, в якому оживала казка, завдяки умілим рукам членів творчої групи «Імідж-проект ДДЗ» (керівник, директор Пугач В.О.). Починаючи 22 грудня, по 29, тут відбувалися музично-театралізовані дійства.

Малят десяти вікових груп, за власними сценаріями, розважали і дарували їм веселощі кришталева Зимонька, добрий Дід Мороз, чарівна Снігуронька, турботливий листоноша Пєчкін, смішна Баба-Яга, хитра Лисиця, веселий Сніговик. А дошкільнята, в красивих маскарадних костюмах, співали дзвінкі пісні, водили новорічні хороводи, читали вірші, танцювали запальні таночки, гралися.

Оченята малечі світилися очікуванням дива, теплом, добром. Із задоволенням вони отримували подарунки з чарівної торбини Діда Мороза, які до Нового року приготувала їм Чаплинська селищна рада.

А вдячні батьки підтримували і нагороджували своїх дітей гучними оплесками.

Активну участь родини вихованців прийняли в організації «Параду новорічних ялинок» та конкурсі «Подаруй рукавичку Діду Морозу».

Напередодні дня Святого Миколая до дошкільного закладу завітали актори Херсонського академічного обласного театру ляльок з виставою «Лисеня-хитрун», яку подарував малятам Благодійний фонд Василя Зеленчука.

Діти із задоволенням допомагали героям казки виходити із критичних ситуацій, навчили їх жити дружно, не хитрувати. Вони отримали святковий настрій та море позитивних емоцій.

 А ще подарували дітям старших груп книжечки-розмальовки «Абетка для малят», всіх  пригостили солодощами.

Підвищуємо професійну компетентність

педагогів

«Турбота про життя і здоров’я дітей – це найважливіша праця вихователя. Від стану здоров’я, життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра  у свої сили», – ці пророчі слова великого педагога-гуманіста Василя Сухомлинського стали девізом проведення ділової гри «Здоров’я – мудрих гонорар». Ця ділова гра взята  за основу засідання Школи педагогічної майстерності «Успішний педагог-успішна дитина» для вихователів середніх та старших груп дошкільних закладів Чаплинської селищної ради, що відбулося нещодавно у закладі дошкільної освіти №3 «Струмочок».

24 педагогічні працівники, виробивши правила гри, підвищували рівень професійної компетентності щодо вимог освітньої лінії «Особистість дитини» Базового компонента дошкільної освіти, працювали в командах «Нехворійко», «Здоров’ячок», «Рожеві щічки».

Зняти внутрішнє напруження, налаштуватися на позитивне мислення вихователям допоміг «Антистресовий масаж», який запропонувала медична сестра Антоніна Карсонова.

Активізували знання і досвід педагогів, залучивши їх до інтерактивних форм роботи, таких як: вправа «Мої очікування», «Мікрофон», «Цитатні суперечки», міні-лекція «Складові здоров’я дошкільника», полілог «Здоров’язбережувальне середовище в ЗДО», мозковий штурм «Фізичне виховання дітей».

В практичній частині учасники ШПМ, на «Хвилинках презентації», переглянули впровадження сучасної здоров’язбережувальної технології «Горизонтальний пластичний балет», яку продемонстрували члени гуртка «Грація» з інструктором з фізкультури Прасолом О.В.

Такі форми роботи надали привабливості методичному заходу, полегшили процес набуття вихователями нового досвіду, поліпшили емоційний фон спілкування в командах, сприяли розвитку творчого потенціалу, критичного мислення, мобілізували всіх учасників до особистої участі у розв’язанні актуальної проблеми.

Використавши ключові поняття розділу освітньої програми «Здоров’я та фізичний розвиток», обізнаність, професійну впевненість, уміння аргументовано доводити власну думку, педагоги створили «Модель здоров’язбережувальної компетенції дошкільників».

Рефлексивною вправою «Я знаю, не знала, хочу дізнатися» учасники аналізували результати роботи відповідно до попередніх очікувань.

«Експерти» –  директор ЗДО  В. Пугач та спеціаліст відділу освіти О.Жалобата оцінили вклад кожної команди і особисту участь вихователів у обговоренні даної проблеми.

Вправа-руханка «Розбудило сонечко» сприяла емоційному та фізичному розвантаженню учасників ділової гри.

Не викликає сумніву, що набутий вихователями досвід, реалізується у роботі з дітьми.

Тиждень правового виховання

У закладі дошкільної освіти №3 «Струмочок» провели тематичний тиждень правового виховання «Ми маємо право на щасливе дитинство». Розвиток у дітей переконань щодо необхідності дотримання правових обов’язків – важлива умова підвищення ефективності профілактики негативних навичок, пропаганди засад здорового способу життя. Вихователі всіх вікових груп створили саме такі інтегровані й театралізовані заняття, які допомагали малюкам у вивченні їх прав, обов’язків з урахуванням того що в дошкільному віці провідною діяльністю є гра, яка сприяє всебічному розвитку дошкільників. Це такі як: «Всі ми діти твої, Земле», «Дитина має право на любов, про це усім нагадуємо знов», «Мандрівка в Королівство Доброти», «Навчимо мишенят працювати», «Уроки чемності для хлопчиків і дівчаток», «Таємниця імені».

Моделювання ситуації «В гостях у Мийдодіра», «Дбаємо про здоов’я», читали та розповідали сценки з казок «Коза-дереза», «Коза-дереза», «Троє поросят», «Зайчикова хатка» пояснювали прислів’я, приказки; обговорювали з дітьми про те, як люди живуть у світі, які є країни тощо.

 

У других молодших та середніх групах на музично-спортивних розвагах «Ми народилися восени» та «Вас вітає телестудія «Осінь»», відсвяткували День народження осінніх іменинників.

Друзі вітали їх дзвінкими піснями, виразними віршами, запальними таночками та хороводами. А казкові герої Осінь (вихователь Малініна А.Л.) та Карлсон (інструктор з фізкультури Прасол О.В. ) розважали дітей, подарували їм подарунки, а всіх діток пригостили рум’яними яблучками, смачними пирогами.

Дітям було дуже весело, оченята світилися радістю, добром, теплом і вдячністю.

Спілкуємось на рівних

 

                                       «Сім’я – перше джерело, з якого починається

                                          велика ріка почуттів і переконань»

Василь Сухомлинський

 

Батьківські збори є традиційною формою взаємодії педагогічного колективу із сім’ями вихованців закладу дошкільної освіти.

Якщо підходити до їх  проведення не формально, а творчо, батьки стають однодумцями і допомагають зробити життя дітей у дошкільному закладі яскравішим, різноманітнішим і радісним.

У всіх вікових групах вихователі провели перші батьківські збори, на яких ознайомили батьків зі змістом освітньої роботи конкретної групи й закладу загалом. У другій частині зборів запросили батьків на ділові ігри, тренінги «Як наше слово впливає на дитину», «Cім’я –  школа моральності», «Сім’я – що може бути найдорожчим?», «Спілкуємось зі своєю дитиною», «Готовність дитини до школи», які були наповнені педагогічним, психологічним, загальнокультурним змістом.

Виступи були дієвими, педагоги налаштовували батьків на доброзичливий, відвертий діалог, спонукали їх перейнятися озвученими проблемами та спільно знаходили шляхи розв’язання.

На відео презентаціях активізували увагу втомлених батьків після робочого часу цікавими історіями з життя групи.

Дошкільникам-про професії дорослих

Сучасні дослідження свідчать, що саме в дошкільному віці діти активно виявляють інтерес до професії дорослих. У них виникає бажання наслідувати старших, вони відчувають радість і задоволення від трудових зусиль, усвідомлюють користь від своїх дій, виявляють повагу до результатів праці.

Саме тому вихователі старших груп протягом жовтня познайомили дітей з працею листоноші, бібліотекаря, пожежника, читаючи художні твори, переглянули ілюстрації, мультфільми. Вони разом з дітьми провели бесіди та екскурсії на пошту, до бібліотеки, в пожежну частину; обладнали сюжетно-рольові ігри необхідним ігровим обладнанням. Дітям було дуже цікаво разом з вихователями виготовляти атрибути, знайомитися з особливостями цих професій.

Все це створює сприятливі умови для ознайомлення дошкільників з працею дорослих, збагачення власного життєвого досвіду.

До праці привчаємо змалку

Останнім часом рівень трудового виховання дошкільнят в Україні значно знизився. Тому цьому завданню приділено більше уваги в Базовому компоненті дошкільної освіти. Елементарна праця як вид діяльності створює умови для задоволення прагнення дітей до самостійності, бажання реалізувати свої можливості та наслідувати певні трудові дії в ігровій та предметно-практичній діяльності. Цієї осінньої пори дошкільники молодших груп збирають осіннє листя на ділянці, гілочки, камінці, допомагаючи двірнику. А старші дошкільники з інтересом беруть участь у колективній праці. Діти разом прибирають приміщення групи, куточок живої природи, ігровий, книжковий, майданчик. Особливо їх приваблює спільна з дорослим праця, яка дає нагоду відчути себе рівними зі старшими, продемонструвати власну спроможність та значущість як свідчення дорослішання.

«Гостинний ярмарок» в садочку

Погожого осіннього дня ведучі Єлькіна Н.Г. та Дрозд К.В. запросили старших дошкільників, педагогів та батьків на «Гостинний веселий ярмарок», прилучаючи дітей до традицій українського народу. Старші дошкільники читали виразно вірші, прославляючи працю хліборобів, садоводів та городників. Линули дзвінкі пісні «Ой, на ярмарок», «Пісня про Україну», «Ми маленькі козачата». Дітей розважали Солоха (Мельничук Н.І.), Одарка з Василем (Зелена О.В., Прасол О.В.), які привели свого коня продавати на ярмарок. Свято  вдалося на славу, жартували, гралися в ігри «Звари бор і компот», «Перетягни канат», «Каруселі», водили хороводи.

Осінь (Широка Л.М.) разом  друзями щиро привітали іменинників, які народилися восени та презентувала свої щедрі дари саду, поля, городу. Діти та батьки купували, продавали, рекламували свій товар. Задоволені малята отримали свої перші зароблені гроші,  закріплюючи на практиці  елементарні навички і вміння економічного виховання.

03.10.2018

Вихованці старших груп «Оленка», «Білочка», «Віночок» брали участь у святкуванні Дня працівників освіти в громаді. Діти щиро привітали вихователів, вчителів виразними віршами та танцювальною композицією «Жучки-сонечка». Глядачі та дошкільнята отримали море позитивних емоцій.

01.10-05.10.2018р.

Уроки Сухомлинського

 

Морально-етичні цінності дошкільників формуємо за допомогою напрацювань відомого педагога В. Сухомлинського. Ми започаткували в дитячому садку «Уроки Сухомлинського». Їх головне завдання – налаштувати дошкільників на життєвий успіх. Вихователі виготовили цінний полі функціональний посібник «Скарбниця природи», який передбачає чотири напрями: мислення, милування природою, доброта, патріотизм. Протягом тижня наші вихованці слухали казки та оповідання «Весело метеликові плисти», «Це ж – сонце!», «В гості до конвалії!», «Зайчик і горобина», «Куди поспішали Мурашки?», розігрували етичні мініатюри «Покинуте кошеня», «Мед із кишені», «Навіщо кажуть «Дякую»?» тощо. Діти залюбки проводили найпростіші досліди, навчалися порівнювати аналізувати, виправляти помилки,робити самостійні висновки.

Заняття за творами В. Сухомлинського дають змогу розширити уявлення дітей про духовний і матеріальний світ, навчити їх бережливо ставитися до довкілля, прищепити перші громадянські знання.

24.09.2018р.

Даруємо дітям радість

Для вихованців середніх та старших груп педагоги організували музично-спортивний квест «В пошуках чарівного ключика від Країни Знань». Казковий Буратіно звернувся за допомогою до дітей. Дошкільнята прочитали вірші про улюблений садок, співали пісень і вирушили в подорож. І малята, долаючи перешкоди, старанно виконували завдання від Бабусі Казкарки, Незнайка. Неабиякий інтерес і зацікавленість світилися в очах малечі від вдалих пошуків. А подарували цю радість дітям педагогічні працівники: Мельничук Н.І., Вихристюк Н.М., Прасол О.В., Зелена О.В., Фурман В.В..

Осінь запросила дітей до Країни Знань та пригостила всіх солодкими осінніми дарами.

26.09.2018р.

Молодших дошкільників ведуча Оксана Колодка запросила відвідати чудове «Грай-місто».

Дітей розважали Осінь (вихователь Костьян Л.В.), Бабуся Забава (вихователь Аніканова Н.В.). Малята водили хоровод з листочками, гралися із Зайчиком, подружились з Лисичкою і дарували їй пісеньку «Печу, печу, хлібчик». А дбайливій Білочці допомогли підготуватись до зими.

Дітям було дуже весело, всі отримали гостинці.

10.09- 17.09.2018р.

В закладі дошкільної освіти проходив тематичний тиждень фізкультури і спорту «На зміну чемпіонам-олімпійцями ростем».

Вихователі всіх вікових груп  провели тематичні дні «Танцюй з нами, танцюй краще нас!», «День рухливих ігор», «Веселі старти». Діти разом з дорослими розглядали ілюстрації, переглядали мультфільми, проводили бесіди про спорт, співали пісень, зустрічалися з казковими героями, вивчали прислів’я.

Інструктор з фізкультури Прасол О.В. провів первинний моніторинг фізичного розвитку дошкільників.

03.09-07.09 2018р.

Тиждень безпеки у ЗДО

  Одним із пріоритетних напрямків роботи закладу дошкільної освіти є охорона життя, збереження і зміцнення здоров’я дитини.

Першим тижнем перебування дітей у садку є тематичний тиждень безпеки «Бережімо себе, діти!». Проводячи цей тиждень, дітей залучали до різних форм роботи: міні-занять, ігрової, театралізованої діяльності, конкурсів, бесід, моделювання ситуацій тощо.

Кожен захід спрямовувався на те, щоб сформувати у дітей свідоме ставлення до особистої безпеки, вміння бачити та передбачати небезпеку, самостійно дбати про власне здоров’я  і

життя.

.

07.09.18

Адаптація дітей – в дії

В закладі дошкільної освіти розпочався новий навчальний рік. До перших та другої молодшої груп прийшли нові діти.

Звикання до дитячого садка – процес непростий, оскільки адаптативні можливості дитячого організму обмежені. Допомогти дитині в цей період мають близькі їй люди. Тому робота з його організації розпочалася задовго до приходу дитини до садка. Адміністрація закладу провела батьківські збори, на яких батьки отримали поради, як підготувати дитину до вступу в дошкільний заклад від директора Пугач В.О., практичного психолога

Зеленої О.В., медичної сестри Карсонової А.О., вихователів груп.

Вихователі Чередніченко О.А., Килівник Г.Д., Кобзаренко О.Л., Колодка О.О., створили в групах належне предметно-розвивальне середовище, емоційно сприятливу атмосферу. Щоб допомогти дитині як можна швидше і безболісніше освоїтися в новому середовищі, відчули себе впевненіше, зняти напруження вони переключають увагу дитини на діяльність, яка приносить їй задоволення. У дошкільному віці – це, перш за все, гра. Дітям пропонують ігри «Давай познайомимось», «Чий голосок?», «Назви лагідно», «На гостинах» тощо.

У кожного малюка з’явилося нове ліжко, кабінка в шафі, свій стілець.

Вся робота в групах націлена на формування внутрішнього спокою дітей, емоційного комфорту, зближенню їх із новим соціальним оточенням.

Ми дослідники природи,

чекають нас захопливі пригоди!

 

«Дитина за своєю природою –

дослідник, дослідник і ще  раз дослідник»

Г. Альтшуллер.

 

Щоб вивчення та дослідження природи не було періодичним, у приміщенні дошкільного закладу створена природнича лабораторія «Чомучка». В куточках дослідницької діяльності, з обладнанням та матеріалами, необхідними для проведення дослідів, діти досліджують різні об’єкти і явища – воду, повітря, пісок, вітер, грунт, властивості різних матеріалів.

У ході дослідів діти з ‘ясовують чому цукор і сіль розчиняється у воді, а грунт – ні, чим сухий пісок відрізняється від вологого, як утворюється кольорова вода, моделюють за допомогою маленьких чоловічків тощо.

Під час спостереження за об’єктами природи вихователі залучають різні аналізатори. Пропонують понюхати квітку, яка щойно розквітла, торкнутись гілочки ялини, щоб відчути на дотик її колючі гілочки, просіяти пісок крізь сито та поміркувати, чому він сиплеться, спостерігати за тим, як грунт усмоктує воду.

Малята замальовують результати дослідів, спостережень, створюючи невеличкі «Екологічні календарики»

Опанування різних засобів пізнання природи сприяє розвитку активності, самостійності, творчості дошкільників.

16.07-20.07

Політ фантазії

У черговий День театру вихователі закладу дошкільної освіти підготували малятам ляльковий театр на фартушках. Варто лиш надягнути диво-фартушок, як дітвора затамовує подих в очікуванні казкового дійства. Діти переглянули «фартушковий театр» казок «Ріпка», «Колобок», «Ходить гарбуз по городу» тощо і отримали море позитивних емоцій і насолоду від гри.

Оригамі – цікаве заняття

Кому в дитинстві не подобалося разом з татом чи мамою майструвати вироби з паперу?

Це були квіти, гаманці, сніжинки,повітряні змії, ялинкові прикраси тощо. Виготовлення іграшок з паперу способом багаторазового складання та згинання – захоплююче і корисне заняття. Перетворення аркуша паперу в іграшку діти сприймають як веселу гру, не помічаючи, що вони водночас:

  • вчаться – ділять ціле на частини;
  • знаходять паралелі, діагоналі;
  • розвивають м’язи рук;
  • набувають творчих умінь.

Дітям дуже подобається складати з паперу різні фігурки. Особливо акуратними виходять саморобки з двостороннього кольорового паперу.

Ми влаштовуємо виставки дитячих робіт. Це і котики, і жабки, рибки і півники, літаки і човники, ведмежата і зайчики, різноманітні коробочки, кошики, квіти. Діти із задоволенням дарують поробки молодшим друзям, розігрують казкові сюжети, здійснюють подорожі у казкові країни та розповідають про свої пригоди.

Так розвивається і зв’язне мовлення вихованців.

Але щоб навчитися, треба знати з цією метою проведено для педагогів майстер-клас «Оригамі – просто і цікаво». Вихователь старшої групи Кобзаренко О.Л. ознайомила присутніх з виготовленням базових форм ори гамі; спонукала кожного педагога до активної та зацікавленої співпраці, розвитку їх творчої діяльності.

09.06 – 13.06

Проводимо ранкову гімнастику

Ранкова гімнастика на свіжому повітрі – найліпший початок дня. У супроводі веселої музики діти виконують сюжетні комплекси «Промінчики і сонячні зайчики», «Літній дощик», «Метелики і квіти» тощо. Найбільше дітям подобаються комплекси вправ з використанням різних атрибутів і обладнання: «Шумульки-розважульки» (з брязкальцями), «Веселий колобок» (із м’ячиками), «Прапорець-бігунець» (з прапорцями).

Організовуємо в межах ранкової гімнастики флешмоби. Діти виконують ритмічні рухи під веселу музику. Теми різні: «Україна дитинства», «Україна – спортивна країна», «Дружать діти всієї Землі», «На літньому лужку», «Гномики» тощо.

Цікавими й корисними для дошкільників є «Хвилинки-веселинки», під час яких діти мають змогу проявити свої творчі здібності. Під музику вони імпровізують, пригадують вивчені рухи аеробіки, хіп-хопу та інших танцювальних стилів.

Під час ранкової гімнастики діти отримують заряд бадьорості на цілий день.

Музичні заняття влітку

Планування і проведення музичних занять у літній період має свої особливості. В основі літніх занять лежить добре засвоєний дітьми впродовж року музичний репертуар.

Щоб зробити заняття корисними та цікавими передбачаємо різноманітні форми організації, застосування художнього слова, атрибутів, дидактичного матеріалу, внесення елементів сюрпризності, несподіванки.

Тематика занять різна: «Зайчик», «Наші ляльки», «На лужку», «На пташиному дворі» тощо. Діти весело співають, танцюють. Вся робота орієнтована на забезпечення психологічного та емоційного комфорту малюків.

День іменинника в других молодших групах

У других молодших групах «Калинка» (вихователі Степаненко Л.О., Подмазка Л.В.), та «Дзвіночок» (вихователі Малюк Н.Ф., Козуб О.Д.) привітали діток, які народилися влітку. До них завітало Літечко (Зелена О.В. практичний психолог) з щирими теплими побажаннями, подарунками. Іменинники розважалися з друзями: співали пісні «Хто влітку народився», «Літній хоровод», гралися в ігри «Сонечко та дощик», «Птахи та зозуля». Найкращими подарунком для дітей стала лялькова вистава «Неслухняне кошеня», яку подарували дорослі. Дошкільнята отримали море позитивних емоцій і незабутніх вражень.

02.07-08.07

Обмін досвідом

Праця педагога потребує щоденного вдосконалення. Адже кожен з нас відчуває свою відповідальність перед суспільством, батьками. Професійні вміння та секрети, якими володіють наші фахівці стають надбанням інших. Адже те, що є кращим у досвіді одного, може стати надбанням багатьох. Тому в закладі дошкільної освіти постійно працюємо з педагогами, обмінюємося досвідом. Так, Буганова М.Л., вихователь, яка працювала в системі самоосвіти над питанням «Розвитку творчих здібностей дошкільнят в образотворчій діяльності» запросила колег на майстер-клас «Нетрадиційні техніки малювання». Ознайомила з теоретичними аспектами досвіду, провела практичні тренінгові вправи – малювання зубною щіткою.

Принцип майстер-класу «Я знаю, як це зробити. Я навчу вас».

Оздоровлення наймолодших

Діти ще з раннього віку полюбляють діяти з піском і водою – пересипати, переливати, копати, бризкатись, будувати. Тож використовуємо пісок під час різних ігор з дітьми груп «Колобок» (вихователь Чередніченко О.А.) і «Сонечко» (вихователь Килівник Г.Д.).

Діти ліплять з піску, зводять та руйнують будівлі. Хлопчики і дівчатка полюбляють «пекти» з піску «пиріжки», і прикрашати «пісочну» випічку квітами, дрібними камінчиками.

Проводять ігри з кінетичним піском, такі як «Відбитки рук», «Скарби», «Пісочний дощик», «Жучки вітаються» тощо.

У літню спеку залюбки плескаються у воді, досліджують. Це такі ігри як «Веселі бризки», «Кораблики», «Зробимо дощик», «Тоне – не тоне».

Маленькі працелюби

Діти старшої групи «Краплинка» (вихователі Добровольська С.Л.,Аніканова Н.В.) дуже люблять працювати. Двічі на тиждень організовується колективна праця. Вони залюбки прибирають майданчик, поливають квіти, наводять лад в шафах та допомагають дорослим. Девізом їхньої роботи є прислів’я «Бджола мала, та й та трудиться».

День народження в старших групах

Весело, цікаво і змістовно пройшло родинне свято «Вас вітає телестудія «Літо»» в старших групах.

Ведучі Костьян Л.В. та Колодка О.О. запросили дітей, які народилися влітку задмухати свічки на святковому іменинному пирозі, загадати бажання. А друзі вітали їх виразними віршами, дзвінкими піснями, запальними таночками, веселими смішинками та навчили неслухняного Колобка, як треба дружити, не цуратися друзів. Бо друг завжди пізнається в біді.

18.06-23.06.18

 Головне завдання для дітей улітку – добре відпочити, набратися сил і позитивних емоцій, зміцнити здоров’я і загартуватися. Тож цей тиждень був багатим на цікаві і змістовні заходи.

  • Готуємося до відвідування дошкільного закладу.

Більшість батьків дітей раннього віку з острахом сприймають майбутню адаптацію до дошкільного закладу та часто переживають її ще складніше, ніж діти.

Тож батьків, чиї діти прийдуть у вересні до дитячого садка, запросили на першу зустріч «Будьмо знайомі».

Директор закладу В.О. Пугач ознайомила присутніх із Статутом закладу, із правилами відвідування, підготовленості дітей до вступу до дошкільного закладу. Медична сестра А.О. Карсонова пояснила особливості звикання дитини до умов дошкільного закладу.

Батьки побували в групах «Колобок» та «Сонечко», познайомилися з вихователями О. Чередніченко, Г. Килівник, які порадили як взаємодіяти з дитиною в адаптаційний період.

  • Зміцнюємо здоровя влітку.

Влітку ми прагнемо оптимально зміцнити здоров’я дітей.

Організовуємо дозвілля в ігровій формі, під час рухливих ігор та вправ діти закріплюють основні рухи, розвивають спритність, витривалість.

Чотирирічні малюки теж не стоять осторонь, продовжують за гартувальні процедури: полощуть рот та горло, максимально перебувають на свіжому повітрі, ходять босоніж, по сольовій доріжці, умиваються водою кімнатної температури, ходять по доріжці здоров’я, граються з піском та водою.

  • Родинні свята в середніх групах.

Закінчився тиждень родинними святами «День іменинника» в середніх групах «Віночок» (вихователі Дрозд К., Мельничук Н.), «Оленка» (вихователі Буганова М., Широка Л.), «Білочка» (Єлькіна Н., Вихристюк Н.). Друзі привітали тих, хто народився влітку віршами, піснями, хороводами. А потім запросили татусів на розважальне шоу «Хата на тата». Татусі змагалися в іграх «Збудуй хату», «Почисть картоплю та нашаткуй капусту», «Віджимання від підлоги», «Хто швидше надує повітряну кульку», «Впізнай дитину», «Ми-артисти».

Ця розвага допомогла дітям краще зрозуміти батьків, у жартівливій формі дізнатися про них щось нове, забезпечила  чудовий настрій.

Дякуємо татусям, що знайшли час і взяли участь у заході:  Євгену Бутенку, Олегу Прасолу, Андрію Колбасі, Анатолію Литвиненку, Дмитру Лук’янчуку, Павлу Боброву, Антону Малюку, Павлу Іващенку, Михайлу Чугую, Олександру Рублюку.

Шановні татусі!

Ви дуже зацікавили дітей, спонукали їх пишатися вами і поважати вас.

Оздоровчий період в ЗДО №3 триває

День творчості старших дошкільників

В групі «Барвінок» (вихователі Костьян Л.В., Малініна А.Л.) організували День творчості.

Одні діти ліпили сунички, раділи красі літнього світу природи, навчилися передавати характерні особливості рослин. Інші – надали перевагу роботі з папером. Вони конструювали чудодійних бджілок – трудівниць, бо дуже полюбляють їхній медок. Всі малюки отримали величезне задоволення від власної та спільної творчості.

Любов до книги плекаємо з дитинства

У старшій групі «Ромашка» (вихователі Кобзаренко О.Л., Колодка О.О.) цікаво пройшов День книги. Дошкільники переглянули відеоролик «Як створюють книги», вивчили та інсценізували вірш В. Багірової «Полікую книжечку», влаштували «Лікарню для книг», де із задоволенням працювали над ремонтом дитячих книжечок. Під час прогулянки виготовили власноруч невеличкі артбуки (книжечки) «Комахи», «Звірі», «Мої улюблені казки» тощо.

Казка вчить, як на світі жить

У середній групі «Білочка» (вихователі Єлькіна Н.Г., Вихристюк Н.М.) цікаво та весело пройшов День театру. Діти із задоволенням перевтілювались у казкових персонажів під час показу лялькового театру «Колобок» та інсценування оповідання В. Сухомлинського «Фіалка та бджілка». На прогулянці продовжували ділитися враженнями емоціями, ліпили кумедних персонажів із пластиліну. В другу половину дня переглянули улюблену казку «Червона Шапочка», відгадували вікторину «З якої казки». А ще в роботі з дітьми використовуємо рухливі ігри за мотивами казок «Заєць – хвалько», «Коза – дереза».

Маленькі фізкультурники

Для того, щоб діти могли плавно перейти від сну до неспання, в групі «Віночок» щодня проводять казкову гімнастику пробудження. Вихователі Мельничук Н.І., Дрозд К.В. впроваджують вправи на корекцію постави, плоскостопості, дихальної гімнастики.

Малята залюбки перетворюються в образи «хмаринок», «тигренят», «жабенят», «мавпочок», «квіточок». Гімнастика пробудження проводиться під музичний супровід. Музика позитивно впливає на емоції дітей, створює в них чудовий настрій.

 

Маленькі екологи

Змістовно провели День природи в середній групі «Оленка» (вихователі Буганова М. Л., Широка Л.М.)., подорожуючи екологічною стежиною, діти вирушили до квітучої мальви, де пригадали складові рослини та умови, які потрібні для її росту.

З Лісовичком, який завітав до малят з «Книгою скарг природи», діти повторили правила поведінки в природі, навели порядок на галявині в куточку лісу, поділилися своїми враженнями з охорони природи рідного краю.

01.06.2018р.

День захисту дітей в садочку

«Дитинство – це ранок життя людини, а ранок має бути щасливим», – зазначала талановитий педагог і вчений зі світовим ім’ям Софія Русова.

Щастя малюків, сонячні усмішки на їхніх обличчях цілковито в наших руках – у руках педагогів і батьків. Ми, дорослі, відповідальні за щасливе майбутнє дітей, за здійснення їхніх мрій і сподівань.

Тому фестиваль дитячої творчості «Талановита малеча» вдався на славу. До малят завітали Барвисте Літечко (Ольга Зелена, практичний психолог) та казковий герой Карлсон (Олег Прасол, інструктор з фізкультури), які розважали дітей, а вони демонстрували їм свої таланти, відшукували пелюстки, створюючи Чарівну квітку.

Разом з ведучими Катериною Дрозд, Наталією Єлькіною, Мар’яною Бугановою, музичним керівником Віктором Фурманом дошкільнята співали дзвінких пісень «Літо – ти таке барвисте», «Сонячний хоровод», «Василечки», «Ми раді сонечку», декламували вірші, кружляли в запальних таночках. Довго не вщухав веселий сміх, а очі малят світилися радістю і гордістю.

Закінчилося дійство піснею «Наші діти» у виконанні дорослих, флешмобом «Україна – це ми!», конкурсом малюнків на асфальті «Я у Світі», цікавими іграми та отриманням солодких смаколиків.

.

29-31. 05. 2018р.

Свято, зі сльозами на очах

Випуск у дитячому садку… Свято, на якому можна побачити і радісні усмішки, і щирі сльози. Свято випуску всі чекають з нетерпінням і готуються до нього заздалегідь.

Три дні поспіль, наприкінці травня, не вщухав веселий гамір, щемливий радісний настрій у закладі дошкільної освіти №3 «Струмочок».

У музично-театралізованих дійствах брали участь усі: і педагоги, і батьки, і звичайно-випускники, адже їх у цьому році – шістдесят сім!

Святковий настрій створювали не лише гарно прикрашені приміщення, а й ошатні костюми, нарядні сукні, фантазійні зачіски.

Сюрпризні моменти протягом усього свята підтримували інтерес дітей. На святі виступив кожен випускник, співали пісень «Прощавай, садочку!», «Шаші милі, наші рідні», «Ми – школярі», «Подяка батькам» тощо. Таночки «Веселка бажань», «Дитинство, зупинись!», «Прощальний вальс» супроводжувались гучними оваціями. А діти відчували себе, дійсно дорослими, сильними і вмілими. Вони отримали перші свої дипломи, які урочисто вручила директор закладу Валентина Пугач, батьки ж подарували дітям іменні медалі та фотоальбоми.

Це свято назавжди закарбується у пам’яті дошкільнят, а щоб воно було яскравим і веселим тон задавали педагоги Лариса Костьян, Алла Малініна, Ольга Кобзаренко, Оксана Колодка, Наталя Аніканова, Світлана Добровольська, Олег Прасол, Ольга Зелена, Віктор Фурман.

18.05.2018р.

Даруємо дітям радість

У дошкільному закладі відбулося захопливе, забарвлене позитивними емоціями дійство-квест «День весняного іменинника» для дітей середніх груп. Малята подорожували з Дідусем Панасом (О. Прасол, інструктор з фізкультури) від зупинки до зупинки, збираючи підказки, аби дістатися «Містечка Привітань та Побажань», в яке їх запросила Весна (О. Зелена, практичний психолог). Завітали дошкільнята в гості до Лісової Бабусі, Тітоньки Хмари, Сонечка, Червоної Шапочки (вихователі Н. Мельничук, М. Буганова, Н. Вихристюк, К. Дрозд). Вони приготували для них завдання. Долаючи перешкоди, малята співали пісень, відгадували загадки, водили хороводи, читали вірші, називали правила поводження в природі.

Разом з Весною діти щиро привітали своїх друзів з Днем іменинника, вручили подарунки.

Дітвора не приховувала своїх емоцій та яскравих вражень.

17.05.2018

У дошкільному закладі відзначили День вишиванки. Вихователі перед шкільних груп провели тематичні заняття «Українська вишиванка», читали твори художньої літератури А. М’ястківського «Мудра голка»,

 В. Крищенка  «Вишиванка», Т. Коломієць «Біле полотно», «Братик та сестричка», відвідали кімнату народознавства «Бабусина хатка».

Продовжували ознайомлювати дітей з українським національним костюмом, декоруванням української сорочки. На заняттях із зображувальної діяльності формували вміння прикрашати вироби основними орнаментами, кольоровою гамою, прищеплювали навички поважного ставлення до видів декоративно-прикладного мистецтва.

Діти зрозуміли, що найкращим оберегом з давніх часів була вишита сорочка, бо захищала тіло не тільки від хвороб, але й від злих духів.

11.05-16.05.2018

Під час проведення тематичного Тижня безпеки «Бережімо себе, діти!» педагоги провели ряд заходів:

  • З дітьми: тематичні заняття «На дорозі, в полі, вдома – все безпечне, все знайоме»; читання художніх творів Т. Коломієць «Козенята і вогонь», «Троє поросят» – казка, К. Ушинський «Умій почекати»,

Т. Нуждина «Історія Сірника»; сюжетно-рольові, дидактичні, рухливі ігри, драматизації «Поліція», «Водії», «Лікарня», «Їстівні та отруйні», «Природні та стихійні лиха», «Колобок на новий лад», «Мийдодір»; моделювання ситуацій «Ведмедик образився», «Шкідливі звички», «Врятуємо ляльку», «Переведи через дорогу», екскурсія  «Знайомство з вулицею, пішохідними знаками»; розваги «Незнайко в Містечку дорожніх знаків»;

Перегляд мультфільмів «Уроки безпеки від Тітоньки Сови», «Смішарики. Абетка безпеки».

  • З педагогами: практикум «Перша медична допомога», тренінг «Поведінка вихователя у разі небезпечної ситуації».
  • З батьками: консультації «Одягаймося по сезону», «Дитина і вулиця», папки-пересувки «Дитячі пустощі»; випуск санбюлетеня «Перша медична допомога» .

Систематична робота з дошкільниками, батьками вихованців допомагає сформувати навички безпечної поведінки .

15.05.2018

Щоб знайти відповіді на деякі питання щодо готовності дошкільників до навчання в школі, для того, щоб стрибок у нове життя був безболісним,  а шкільні вимоги були доступними для дитини, педагоги дошкільного закладу, батьки та вчитель ОЗ  НВК «Школа-гімназія» Світлана Добрянська зібралися на педагогічний міст «Сьогодні ми – дошкільники, а завтра – школярі».

З вступним словом звернулася до присутніх директор ЗДО №3 Валентина Пугач, запросила всіх до довірливого спілкування. Вихователь-методист С. Прасол, практичний психолог О.Зелена, логопед Л. Полякова, інструктор з фізкультури

О. Прасол надали батькам інформацію про компоненти готовності дитини до успішного навчання, ознайомили членів родини із методами підтримання дитини в найважливіші моменти її життя. На запитання батьків відповідала вчитель початкових класів  С. Добрянська.

Напередодні проведення цього заходу батькам було запропоновано анкету «Дитина на порозі школи» 95,5% батьків задоволені підготовкою дитини до школи в закладі дошкільної освіти №3 «Струмочок»; 4,5% – задоволені частково.

 

11.05.2018р. відбулося чергове засідання Школи педагогічної майстерності молодого керівника закладу дошкільної освіти

 (керівник ШПМ, директор ЗДО №3 В.О. Пугач)

Цього разу директор ЗДО №3 «Струмочок» надала молодим колегам допомогу у складанні річного плану роботи ЗДО. Аби ця справа не була формальною, а заплановані заходи дали очікувані результати, слухачам були надані  практичні рекомендації щодо змістового наповнення розділів та блоків річного плану.

Доцільним був перегляд інтегрованого заняття «У світі професій», економічного спрямування, в другій молодшій групі «Дзвіночок», вихователь Ольга Козуб.

Рефлексійною вправою «Валіза, м’ясорубка, кошик» підвели підсумки роботи ШПМ та обміркували, як утілити плани в життя.

07.05.2018р.

Під час проведення тематичного тижня родинності «Тепло батьківського дому» вихователі старшої групи «Барвінок» (Алла Малініна, Лариса Костьян) зустрілися з батьками на родинному святі «День весняного іменинника».

Друзі щиро привітали своїх однолітків.

На їх честь звучали задушевні пісні «Хто весною народився», «День народження – це свято», «Пісня про дружбу», водили весняні хороводи «Ой, веснонька», «Іменинний пиріг», читали вірші. Кульмінацією  свята стала драматизація української народної казки «Колобок на новий лад» , яку артистично показали дошкільнята. Свято закінчилося за чашкою духмяного чаю зі смачним пирогом.

05.05.2018р.

Педагогічні працівники та здобувачі освіти старших груп «Барвінок», «Ромашка» дошкільного закладу взяли активну участь у педагогічних читаннях «Виховуємо дитину громадянина -патріота» національно-патріотичного спрямування.

Дошкільники вітали присутніх дзвінкою піснею «Ми маленькі козачата» та танцювальною композицією «Ми, діти твої, Україно!»

Дякуємо організаторам за корисний і цікавий захід!

04.05.2018р.

На родинне свято в першій молодшій групі «Сонечко» «Ви – з нами! Ми – з вами! І всі ми – разом»,яке підготували вихователь Галина Килівник та музичний керівник Віктор Фурман, завітали двадцять родин вихованців. Батьки презентували свою родину, свою дитину, розігрували цікаві сюжети. Кожна  родина поставилася до завдання творчо, відповідально.

Малята читали вірші, співали пісеньки «Ой, ладі, ладусі», «Сонечко», «Швидше ручку, дай!» водили хороводи «Ой, ти зайчик, потанцюй!».

В цей час, разом з батьками, вони відчували себе, дійсно щасливими.

02.04.2018р.

«Казка – це «ключик», за допомогою якого відкривається джерело народної мови, – це світлий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки і мовлення», – сказав свого часу Василь Сухомлинський.

Казка заохочує дитину до набуття нових знань, створює зразки поведінки, сприяє формуванню високих моральних цінностей. В дошкільному закладі приділяємо належну увагу театралізованій діяльності дітей.

Старші дошкільники групи «Краплинка» (вихователі Наталя Аніканова, Світлана Добровольська) підготували драматизацію української народної казки «Ріпка» та запросили до себе на гостини здобувачів освіти середніх груп. Діти майстерно зіграли ролі, а глядачі оцінювали вчинки героїв, емоційно сприймали передачу образів театральних персонажів.

Всі отримали низку яскравих вражень. Бо казка – це незмінний супутник дитинства.  

 

27.04.2018р.

Педагоги дошкільного закладу взяли активну участь  у Спартакіаді серед працівників закладів загальної середньої освіти Чаплинської селищної ради.

В змаганнях за програмою Спартакіади команда посіла II загальнокомандне місце і два перших місця з настільного тенісу та з дартсу.

Колеги щиро привітали учасників змагань з перемогою .

18.04.2018

Навчаються педагоги

Одним з механізмів оволодіння дітьми рідної мови є наслідування. Діти вчаться говорити те, що чують. Дитина сприймає, не тільки тонкощі вимови дорослих, а й ті помилки, які зустрічаються в їх мовленні. Мовлення вихователів є надзвичайно важливим аспектом мовленнєвої роботи з дітьми, бо від культури мовлення вихователя залежить культура мовлення дітей.

Саме тому до  мовлення педагогів дошкільного закладу, сьогодні ставляться високі вимоги. Ці питання були розглянуті на черговому засіданні школи педагогічної майстерності «Успішний педагог – успішна дитина», яке проведено у формі семінару-практикуму «Мовленнєва компетентність дошкільників».

Вихователі мали змогу повправлятися у дотриманні норм літературної вимови, орфоепічних норм утворення і зміни слів, вчилися володіти засобами виразності.

Кульмінацією заходу став «Аукціон педагогічних знахідок», на якому були представлені «родзинки» досвіду педагогів

Мельничук Н., Широкої Л., Костьян Л., Вихристюк Н., Аніканової Н., Добровольської С., Семенчук Н.. Це і використання коректурних таблиць, нетрадиційні методи мнемотехніки і полілогу, прийоми ТРВЗ (теорії розв’язання винахідницьких завдань), приділили увагу іграм, які спрямовані на розвиток зв’язного мовлення, формування комунікативної діяльності дошкільників.

Слухачі переглянули музично-театралізоване дійство старших дошкільників групи «Ромашка» «І багата, і чудова – наша мова кольорова» (вихователі Кобзаренко О., Колодка О., Зелена О.).

В засіданні ШПМ взяли участь 25 педагогів дошкільних закладів Чаплинської селищної ради та Жалобата О., спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту.

05.04.2018

РОДИНЕ СВЯТО У ГРУПІ «КОЛОБОК»

Вже стало традицією дошкільного закладу проводити родинне свято в групах раннього віку «Ми – з вами ! Ви – з нами! Усі ми – разом!» Під зворушливу мелодію «Туп-туп» та гучні оплески рідних до святкової зали разом з матусями та татусями, вихователем Оленою Чередніченко, помічником вихователя Тетяною Шешенею заходять винуватці урочистого свята.

Участь батьків у підготовці до свята була активна і дуже значима. Кожна родина самостійно оформила візитну картку своєї дитини. Роботи батьків вражали яскравими, оригінальними назвами «Мамине сонечко», «Наша радість», «Я маленький козак», «Казочка про Аделінку», «Моє щастя», зворушливими авторськими віршами. Ці презентації стали кульмінацією свята, створили незабутню атмосферу ніжності, тепла і любові. Батьки разом з дітьми танцювали, розігрували сценки.

До присутніх зі словами подяки звернулась директор

 ЗДО №3 В.О. Пугач. Вона вручила малюкам медалі «Справжній лицар», «Справжня леді», які підтвердили їх приналежність до великої дитсадківської родини дітей та дорослих.

Виразними віршами, дзвінкою піснею про дитячий садок, танцювальною композицією «Україна – це ми !» привітали маленьких друзів майбутні першокласники старшої групи «Барвінок», які також чотири роки тому, вперше зустрілися у групі «Колобок».

Великий педагог В. Сухомлинський писав: «Лише разом з батьками , спільними зусиллями, педагоги можуть дати дітям велике людське щастя». Отже, основним стилем роботи з батьками педагогів закладу є співробітництво і співтворчість, які базуються на особистому взаєморозумінні.

 

02.04.2018 

Атестація педагогів 

У закладі дошкільної освіти №3 завершилася атестація педагогічних працівників.

За результатами атестації вихователям Анікановій Наталі, Дрозд Катерині, Козуб Ользі, Мельничук Наталії присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії», а вихователі Костьян Лариса та Широка Любов відповідають, раніше присвоєному одинадцятому  тарифному розряду.

При проведенні атестації дотримувались основних принципів науковості, відкритості, гласності, прозорості тощо.

Свій досвід роботи над науково-методичною проблемою  дошкільного закладу та темою самоосвіти, організацією освітнього процесу з дітьми, педагоги презентували у вигляді мультимедійних презентацій та індивідуальних змістовних портфоліо.

Директор ЗДО №3 Пугач В.О. на методичних посиденьках «Шлях до успіху», вручила вихователям атестаційні листи та сертифікати «Майстер своєї справи».

Педагогічний колектив щиро привітав своїх колег, побажав міцного здоров’я, творчих педагогічних знахідок та не зупинятися на досягнутому .

12.02.2018-16.02.2018

І багата, і чудова – наша українська мова

Як не може існувати людина без серця, так і Україна  не може існувати без своєї співучої, мелодійної мови.

Тож під час проведення Тематичного тижня педагоги не оминули питання пізнання й збагачення рідної мови, показали дошкільнятам її велич і красу, її багатство, виховували бажання вивчати рідну мову. З цією метою ровели ряд інтегрованих занять “Рушник на щастя, на долю”, “Без верби і калини нема України”, “Символи й обереги українського народу”, “Дівчинка у віночку як квіточка” відповідно до віку дітей.

Під час проведення конкурсу на кращого читача малята читали вірші Т. Коломієць “Наша мова”, А. Малишка “Буду я навчатись”, Р. Завадовича “Рідна мова”. З великим задоволенням заучували потішки, лічилки, мирилки, прислів’я та приказки про мову “Хто говорить, той сіє : хто слухає, той пожинає”, “Од теплого слова і лід розмерзає”, відгадували загадки, співали пісент.

Українські народні казки – невід’ємна складова освітнього процесу в дошкільному закладі. Тож вихователі використовували їх для драматизації, інсценізацій, лялькових вистав, в різних видах розваг.

Старші дошкільники опановували реалізацію художньо-пізнавального проекту “Я вивчаю мову, мову калинову”. Вихованці старшої групи “Барвінок” (вихователі Костьян Л.В., Малініна А.Л.) на “Українських вечорницях” дізналися про їхню історію, читали вірші, інсценізували жартівливі смішинки, грали в народні ігри “Грицю, Грицю до роботи”, “Хто швидше ?”. А на музично-театралізрваному дійстві  “Як Зима з Весною зустрічаються” дошкільники  старших груп “Краплинка” (вихователь Добровольська), “Ромашка” (Кобзаренко О.Л., Колодка О.О.) допомагали головним персонажам Зимі (вихователь Аніканова Н.В.) та Весні (Зелена О.В.) змагатися в командах “Сніжинки” і “Промінчики”.

На прощання Зима привітала іменинників . Закінчилося свято народним звичаєм закликати весну випеченими з тіста жайворонками, бо вірили , що ці птахи на своїх крилах несуть золоті ключі, якими Зиму замикають і весну відмикають.

 

29.01.2018-31.01.2018 

Даруємо радість дітям 

Граючись в народні ігри, діти ознайомлюються з традиціями свого народу, звичаями та обрядами, культурою і все це служить запорукою виховання національної свідомості.

Три дні поспіль в дошкільному закладі не вщухав радісний сміх малечі під час проведення музично-спортивних розваг “Народні ігри – молодцям роздолля і забави”, на яких казкові герої Гномик-Грайлик, Дідусь Панс та Бабуся Одарка, Котигорошко та Тітонька Дарина розважали дітей другихмолодших, середніх та старших груп.

До народних ігор вони підібрали цікаві приповідки, влучні загадки, лічилки, зговірки, народні пісеньки. Закінчувались розваги народними прислів’ями та приказками “Якщо дитина бігає, грається, їй здоров’я усміхається”, “Берись дружно, не буде сутужно”. Майстерно підібрані народні ігри “Квочка”, “Баба Віхола”, “Тин”, “Подоляночка”, “Перетягни канат”, “Мак”, “Ми йдемо до сонечка” та інші, забезпечили оздоровчий виховний та емоційний вплив дошкільників. Великий Сніговик привітав з днем народження всіх зимових іменинників. 

Подарували цю радість дітям педагоги

Аніканова Н.В.,  Колодка О.О.,Широка Л.М., Козуб О.Д.,Прасол О.В., Дрозд К.В. Зелена О.В.,Єлькіна Н.Г..

26 січня 2018 року відбувся відкритий перегляд інтегрованого заняття “Умієм ляльку забавляти і колискову їй співати” в першій молодшій групі “Сонечко” (вихователь Килівник Г.Д.) з використанням художнього слова та народного фольклору.

24 січня 2018 року відбулося засідання школи педагогічної майстерності “Успішний педагог-успішна дитина” для вихователів середніх та старших груп закладів дошкільної освіти Чаплинської селищної ради. На засіданні обговорювалось питання “Мовленнєва компетентність дошкільників”.

Мета заходу : стимулювати педагогічну творчість учасників, спонукати до професійного й особистісного самовдосконалення, вивчаючи проблему розвитку мовлення дітей.

Педагоги взяли участь у тренінгу “Мовлення вихователя – один з основних чинників мовленнєвого розвитку дошкільників” та переглянули інтегроване заняття “Майстри Звукової Країни” в старшій групі “Ромашка” (вихователь Кобзаренко О.Л.), ознайомились з виставкою дидактичних посібників “Вчимо-граючись”

Ми вважаємо, що проблема розвитку мовлення дошкільника актуальна необхідність сьогодення, тому вдосконалення мовлення педагогів – це запорука успішного засвоєння дітьми рідної мови.

В заході взяли участь 25 педагогічних працівників та спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту О.О. Жалобата.

 

 05.03.2018-07.03.2018р.  

МАМИНЕ СВЯТО У САДОЧКУ.

“У кожної людини на Землі є свій ангел… мама” – під такою назвою в дошкільному закладі було проведено музично-театралізовані дійства у восьми вікових групах. 

Дзвінкоголосими піснями “Мама, матуся”, “Найдорожча, наймиліша”, “Тільки мама”, “Бабусенька моя” дошкільнята вітали найдорожчих людей, які оточують їх любов’ю та турботою: мам, бабусь, сестричок, вихователів. Діти водили хороводи, читали вірші, розігрували гуморески, співали веснянки.

Запальні таночки: “Кульбабки”, “Проліски”, “Жучки-сонечка”, “П’ять троянд”, “Веселі бабусі” створювали піднесений настрій усім присутнім у святковій залі.

Бабусі, матусі були запрошені до ігор: “Відгадай мелодію”, “Підміталочки”, “Казкарі” та нагороджені медалями “Супер-бабуся”, “Супер-мама”. 

Ознакою березневого свята є більш активна участь у ньому хлопчиків, адже гості садочка мають відчути, що тут зростають майбутні чоловіки.

В ці дні привітали усіх дівчаток і жінок, подякували їм за милі усмішки, працьовитість, доброту та подарували незабутні враження. 

16.03.2018р.

Засідання школи педагогічної майстерності молодого керівника закладу дошкільної освіти.

Керівник: директор ДДЗ №3 Пугач В.О.

У закладі дошкільної освіти відбулося чергове засідання школи молодого керівника, на якому розглядалося питання підготовки та проведення педагогічної ради.

В практичній частині засідання слухачам було запропоновано перегляд нетрадиційної педагогічної ради.

Заслухавши доповідь директора Пугач В.О. “Шляхи вирішення пріорітетного завдання” “Виховання звукової культури мовлення дошкільників” та результати тематичного вивчення з цього питання, педагоги активно включились в обговорення.

Вихователь-методист Прасол С.Б. провела “Прес-конференцію” на тему “Традиційність та іновації у формуванні мовленнєвої компетенції дошкільників”. Це надзвичайно цікава, одна з нетрадиційних форм ділової гри.

Виступаючи у ролі “журналістів”, які намагаються зібрати інформацію чи “науковців”, які повинні багато знати щоб задовольнити цікавість “журналістів”, учасники гри творчо обговорювали порушені питання, ліпше усвідомлювали нові знання, щоб доцільніше використати їх у освітньому процесі.

“Практики”, вихователі Дрозд К.В, Чередніченко О.А, Кобзаренко О.Л, презентували “родзинки свого досвіду” з окресленої проблеми з використанням навчальних посібників та відеопрезентацій.

Всі педагогічні працівники закладу прийняли активну участь у педагогічній раді, відповідаючи на запитання з позиції ролей, які виконували.

Присутні директори закладів дошкільної освіти ознайомились з матеріалами виставки мовленнєвого розвивального середовища “Я дивую малюків”.

Ця педагогічна рада була неформальною справою, а творчим процесом, який приніс задоволення, упевненість і натхнення її учасникам, а ще стала справжньою “скринькою” педагогічних знахідок, думок та пропозицій. 

Подобається